چرا طراحی سایت پزشکی ؟
نوشته شده توسط : مرجان

بطور کلی طراحی سایت فرآیند تولید و نگهداری وب سایت است. طراحی وب در گذشته، بر روی طراحی سایت برای مرورگرهای کامپیوترهای شخصی (pcها) متمرکز بود. با این حال، از اواسط سال 2010، طراحی برای مرورگرهای تلفن همراه و سایر دستگاه هایی که به اینترنت متصل می شوند مانند تبلت ها و انواع آی پد و .. اهمیت فزاینده ای پیدا کرده است.

طراحی سایت در زیمنه های مختلفی انجام می شود یکی از طراحی سایت های کاربردی در زیمنه پزشکی می باشد که این نوع وب سایت ها متناسب با شاخه تخصص پزشک و یا کلینیک تخصصی طراحی و کاربری متفاوتی خواهد داشت. به عنوان مثال طراحی سایت در زمینه فروش انواع داروها ، خدمات پزشکی ، کلینیکی و ... و یا رادیولوژی ها و مراکز عکس برداری تخصصی براحتی و با داشتن سایت تخصصی در زمینه تخصص خود می توانند بسیار به پیرفت کار و تخصص خود کمک کنند. هزینه طراحی سایت پزشکی متناسب با ویژگی ها و طراحی سایت پزشکی شما متغیر است. در مورد قیمت طراحی سایت پزشکی  با مشاورین متخصص در این زمینه مشورت نمایید تا طراحی سایتی متناسب با زمینه تخصص شما ایجاد نمایند .

مواردی نظیر نمایش سابقه و رزومه کاری، امکان نوبت دهی آنلاین، ایجاد پرونده و حساب کاربری جداگانه برای هریک از بیماران و ویژگی های دیگری از این دست، به پزشکان این امکان را می دهد که با کیفیت بالاتری نسبت به روش های قدیمی به مراجعه کنندگان رسیدگی کنند. مطمئنا ثمره این اتفاق باعث جلب رضایت مراجعه کنندگان، افزایش اعتبار پزشک و درآمدزایی بیشتری را به همراه خواهد داشت.





:: برچسب‌ها: هزینه طراحی-سایت ,
:: بازدید از این مطلب : 248
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: